Результати діагностики ” Я і академічна доброчесність”

Результати

           діагностики анкетування « Я і академічна доброчесність» БМФК

 Цільова група: студенти І – ІV курсів БМФК

 Кількість студентів що взяли участь у опитуванні – 32  здобувачі освіти

 Терміни проведення: 10-15 червня 2024р

 Мета: встановлення рівня поінформованості здобувачів освіти щодо принципів академічної доброчесності, їх дотримання учасниками освітнього процесу

Результати діагностики анкети « Я і академічна доброчесність»

1.Чи розумієте Ви під академічною доброчесністю систему етичних принципів і визначених законом правил, якими зобов’язані керуватися учасники освітнього процесу?

А  Мені важко відповісти –       4- 13 %

Б  Ні, я знаю інше тлумачення-

В  Я  тільки частково погоджуюся з цим визначенням-   9 –   28%

Г  Саме так я розумію академічну доброчесність –      19 –  59%

2. Чи подають Вам інформацію викладачі про процедури дотримання академічної доброчесності під час освітнього процесу?

А  Ні, не подають такої інформації-   2 – 6%

Б  Тільки частково подають інформацію такого змісту-     6 – 19%

В Так, мені подали таку інформацію-    24- 75 %

3.  Чи   доцільним  є  ознайомлення здобувачів освіти   з   нормативними   документами,   які популяризують необхідність дотримання академічної доброчесності у процесі освітньої  діяльності?

А  Так –   21-   66%

Б  Ні- 

В  Частково-     6 -19%

Г  Я поцікавлюся цією інформацією самостійно     5   –  15%

4. Яким чином студенти дізнаються про вимоги та критерії оцінювання їхніх робіт ? (оберіть усі варіанти відповіді)

 А Це прописано у силабусі –    6  – 19%

Б  Викладачі обговорюють це на початку  вивчення дисципліни –    23- 72%

В Викладачі критерії оцінювання не обговорюють –    3 – 9%

Г Ваш варіант

5. Скажіть відверто, з якими видами порушень академічної доброчесності Ви стикаєтеся у процесі навчання? ( виберіть варіанти відповідей)

А Необ’єктивне оцінювання –  13-    42%

Б  Хабарництво- 

В  Обман-   3 – 9 %

Г  Списування-     10  – 31%

Д  Фальсифікація-  1 – 3%

Е  Фабрикація-  1-   3%

Є  Самоплагіат-

Ж  Академічний плагіат-    2 – 6%

З Ваш варіант: У нас все добре –  2-6%

6. Як Ви думаєте, які причини спонукають до порушення академічної доброчесності у процесі освітньої  діяльності?

А  Невпевненість у власних силах –  20 – 62%

Б  Керування упередженням: усі так роблять, чому не можна мені –   6 – 19%

В  Відсутність покарання за вчинення порушення-  

Г  Впевненість у тому, що навчальна дисципліна не знадобиться у житті- 5 -16%

Д  Незнання правил написання наукових  та інших робіт-  1- 3%

Е  Обмежений доступ до відповідної інформації    –  

Є Ваш варіант

7. Чи відомо Вам про наслідки порушень академічної доброчесності, передбачені для здобувачів освіти в коледжі?

А Так –    22 – 69%

Б Ні-   4 – 12%

В Частково –  6 -19%

8. Чи доводилося Вам вдаватися до нечесних практик порушення академічної доброчесності під час навчання в коледжі?

А Так-      4  -12%

Б Ні-   22 – 69%

 В Частково-  6 – 19%

9. На Вашу думку, які види покарання за порушення академічної доброчесності є найбільш доцільними?

А  Повторне написання наукової та іншої роботи    22  -69%

Б  Позбавлення наданих закладом освіти пільг з оплати за навчання-   4 -13%

В  Позбавлення академічної стипендії-   2-6%

Г   Відрахування зі закладу освіти-

Д  Повторне вивчення навчальної дисципліни-  1 -3%

Е  Призначення додаткових контрольних заходів (контрольної роботи, тестів тощо)-     2- 6%

Є  Повторне проходження оцінювання знань (контрольна робота, екзамен тощо)      1 -3%

Ж Ваш варіант

10. Чи відома Вам сутність поняття «плагіат» та можливі ризики, які з ним пов’язані?  

А Так-   25 – 78%

Б Ні   1-3%

В Частково-   4- 13%

Г Важко відповісти  2- -6%

11. Назвіть основні види робіт здобувачів освіти, які, на Вашу думку, в ОБОВ’ЯЗКОВОМУ порядку повинні проходити перевірку на плагіат?

А Наукові роботи       15 -47%

Б Статті       4 -13%

В Реферати     3 -9%

Г Презентації    2 -6%

Д Есе- 

 Е  Творчі роботи-   2-  6%

Є Практичні роботи       1  –3%

 Ж Всі види робіт     5   -16%

З Ваш варіант

12. Які з перерахованих заходів використовуються  у коледжі  при виявленні плагіату у студентських роботах?

А Така робота не зараховується    17-54%

Б  Це негативно впливає на підсумкову оцінку при захисті роботи   4 -13%

В Здійснюється вибіркова, повторна перевірка роботи на плагіат після доопрацювання    1  -3%

Г   Змінюється тема роботи     3  -9%

Д   Пропонується часткове доопрацювання роботи –

Е   Студент не допускається до захисту -2 -6%

Є  Проводяться роз’яснювально-виховні бесіди про дотримання академічної доброчесності       2  -6%

Ж   Студент відраховується при виявленні плагіату повторно-т

З     Важко відповісти-    3-  9%

13 Чи готові Ви повідомити про факти порушення академічної доброчесності адміністрацію коледжу?

А так, я це зроблю-     11  – 34%

Б ні, я не повідомлю     5 -16%

В не знав, що так можна діяти      4 -13%

Г Важко відповісти     12 – 37%

14. Чи існує на вашу думку процедура звернень здобувачів освіти  у випадках, коли вони незадоволені освітнім процесом?

А Так-       26- 81%

Б Ні-     1- 3%

В Важко відповісти   5 -16%

15. Зазначте Ваші пропозиції щодо підвищення рівня академічної доброчесності в коледжі

– Обов’язкові курси з доброчесності.
– Студентські комітети з доброчесності.
– Програми перевірки на плагіат.
– Чіткі правила та санкції.
– Тренінги для викладачів.
– Заохочення самостійної роботи.
– Регулярний моніторинг ефективності.

щоб викладачі після того як дали завдання, надавали ще й список літератури яку можна використовувати під час виконання роботи
щоб викладачі після того як дали завдання, надавали ще й список літератури яку можна використовувати під час виконання роботи
щоб викладачі після того як дали завдання, надавали ще й список літератури яку можна використовувати під час виконання роботи

– Щоб викладачі після того як дали завдання, надавали ще й список літератури яку можна використовувати під час виконання роботи

– Надання інформації, яку можна використовувати і яка не буде вважатися плагіатом, якщо вона зустрічається у декількох студентів.

– Дотримання дисципліни навчання та вирішення проблем студентів що порушують правила коледжу

– Відноситись один до одного з повагою

Зробити освітню програму легшою

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *