Результати
діагностики анкетування « Я і академічна доброчесність» БМФК
Цільова група: студенти І – ІV курсів БМФК
Кількість студентів що взяли участь у опитуванні – 32 здобувачі освіти
Терміни проведення: 10-15 червня 2024р
Мета: встановлення рівня поінформованості здобувачів освіти щодо принципів академічної доброчесності, їх дотримання учасниками освітнього процесу
Результати діагностики анкети « Я і академічна доброчесність»
1.Чи розумієте Ви під академічною доброчесністю систему етичних принципів і визначених законом правил, якими зобов’язані керуватися учасники освітнього процесу?
А Мені важко відповісти – 4- 13 %
Б Ні, я знаю інше тлумачення-
В Я тільки частково погоджуюся з цим визначенням- 9 – 28%
Г Саме так я розумію академічну доброчесність – 19 – 59%
2. Чи подають Вам інформацію викладачі про процедури дотримання академічної доброчесності під час освітнього процесу?
А Ні, не подають такої інформації- 2 – 6%
Б Тільки частково подають інформацію такого змісту- 6 – 19%
В Так, мені подали таку інформацію- 24- 75 %
3. Чи доцільним є ознайомлення здобувачів освіти з нормативними документами, які популяризують необхідність дотримання академічної доброчесності у процесі освітньої діяльності?
А Так – 21- 66%
Б Ні-
В Частково- 6 -19%
Г Я поцікавлюся цією інформацією самостійно 5 – 15%
4. Яким чином студенти дізнаються про вимоги та критерії оцінювання їхніх робіт ? (оберіть усі варіанти відповіді)
А Це прописано у силабусі – 6 – 19%
Б Викладачі обговорюють це на початку вивчення дисципліни – 23- 72%
В Викладачі критерії оцінювання не обговорюють – 3 – 9%
Г Ваш варіант
5. Скажіть відверто, з якими видами порушень академічної доброчесності Ви стикаєтеся у процесі навчання? ( виберіть варіанти відповідей)
А Необ’єктивне оцінювання – 13- 42%
Б Хабарництво-
В Обман- 3 – 9 %
Г Списування- 10 – 31%
Д Фальсифікація- 1 – 3%
Е Фабрикація- 1- 3%
Є Самоплагіат-
Ж Академічний плагіат- 2 – 6%
З Ваш варіант: У нас все добре – 2-6%
6. Як Ви думаєте, які причини спонукають до порушення академічної доброчесності у процесі освітньої діяльності?
А Невпевненість у власних силах – 20 – 62%
Б Керування упередженням: усі так роблять, чому не можна мені – 6 – 19%
В Відсутність покарання за вчинення порушення-
Г Впевненість у тому, що навчальна дисципліна не знадобиться у житті- 5 -16%
Д Незнання правил написання наукових та інших робіт- 1- 3%
Е Обмежений доступ до відповідної інформації –
Є Ваш варіант
7. Чи відомо Вам про наслідки порушень академічної доброчесності, передбачені для здобувачів освіти в коледжі?
А Так – 22 – 69%
Б Ні- 4 – 12%
В Частково – 6 -19%
8. Чи доводилося Вам вдаватися до нечесних практик порушення академічної доброчесності під час навчання в коледжі?
А Так- 4 -12%
Б Ні- 22 – 69%
В Частково- 6 – 19%
9. На Вашу думку, які види покарання за порушення академічної доброчесності є найбільш доцільними?
А Повторне написання наукової та іншої роботи 22 -69%
Б Позбавлення наданих закладом освіти пільг з оплати за навчання- 4 -13%
В Позбавлення академічної стипендії- 2-6%
Г Відрахування зі закладу освіти-
Д Повторне вивчення навчальної дисципліни- 1 -3%
Е Призначення додаткових контрольних заходів (контрольної роботи, тестів тощо)- 2- 6%
Є Повторне проходження оцінювання знань (контрольна робота, екзамен тощо) 1 -3%
Ж Ваш варіант
10. Чи відома Вам сутність поняття «плагіат» та можливі ризики, які з ним пов’язані?
Б Ні 1-3%
В Частково- 4- 13%
Г Важко відповісти 2- -6%
11. Назвіть основні види робіт здобувачів освіти, які, на Вашу думку, в ОБОВ’ЯЗКОВОМУ порядку повинні проходити перевірку на плагіат?
А Наукові роботи 15 -47%
Б Статті 4 -13%
В Реферати 3 -9%
Г Презентації 2 -6%
Д Есе-
Е Творчі роботи- 2- 6%
Є Практичні роботи 1 –3%
Ж Всі види робіт 5 -16%
З Ваш варіант
12. Які з перерахованих заходів використовуються у коледжі при виявленні плагіату у студентських роботах?
А Така робота не зараховується 17-54%
Б Це негативно впливає на підсумкову оцінку при захисті роботи 4 -13%
В Здійснюється вибіркова, повторна перевірка роботи на плагіат після доопрацювання 1 -3%
Г Змінюється тема роботи 3 -9%
Д Пропонується часткове доопрацювання роботи –
Е Студент не допускається до захисту -2 -6%
Є Проводяться роз’яснювально-виховні бесіди про дотримання академічної доброчесності 2 -6%
Ж Студент відраховується при виявленні плагіату повторно-т
З Важко відповісти- 3- 9%
13 Чи готові Ви повідомити про факти порушення академічної доброчесності адміністрацію коледжу?
А так, я це зроблю- 11 – 34%
Б ні, я не повідомлю 5 -16%
В не знав, що так можна діяти 4 -13%
Г Важко відповісти 12 – 37%
14. Чи існує на вашу думку процедура звернень здобувачів освіти у випадках, коли вони незадоволені освітнім процесом?
А Так- 26- 81%
Б Ні- 1- 3%
В Важко відповісти 5 -16%
15. Зазначте Ваші пропозиції щодо підвищення рівня академічної доброчесності в коледжі
– Обов’язкові курси з доброчесності.
– Студентські комітети з доброчесності.
– Програми перевірки на плагіат.
– Чіткі правила та санкції.
– Тренінги для викладачів.
– Заохочення самостійної роботи.
– Регулярний моніторинг ефективності.
щоб викладачі після того як дали завдання, надавали ще й список літератури яку можна використовувати під час виконання роботи |
щоб викладачі після того як дали завдання, надавали ще й список літератури яку можна використовувати під час виконання роботи |
щоб викладачі після того як дали завдання, надавали ще й список літератури яку можна використовувати під час виконання роботи |
– Щоб викладачі після того як дали завдання, надавали ще й список літератури яку можна використовувати під час виконання роботи
– Надання інформації, яку можна використовувати і яка не буде вважатися плагіатом, якщо вона зустрічається у декількох студентів.
– Дотримання дисципліни навчання та вирішення проблем студентів що порушують правила коледжу
– Відноситись один до одного з повагою
Зробити освітню програму легшою