З 7 по 9 травня на базі Академії гуманітарно-економічних наук у місті Лодзі (Польща) відбулась українсько-польська конференція «Перспективи розвитку міжнародної співпраці в ступеневій освіті» зі спеціальності «Медсестринство», в якій взяли участь директори, заступники та студенти медичних коледжів Вінницької, Житомирської, Івано-Франківської, Тернопільської та Чернівецької областей.
У конференції взяли участь в.о. директора В.С. Шевченко, перший заступник директора Н.В. Педоренко та двоє кращих студенток за підсумками І семестру у рейтинговій системі коледжу Димарь Марина та Зіньковська Катерина Комунального вищого навчального закладу «Бердичівський медичний коледж» Житомирської обласної ради.
Зустріч розпочалася зі знайомства з президентом, ректором, проректорами академії, які в свою чергу презентували навчальний заклад та висвітлили основні напрямки наукової, навчальної, міжнародної та інноваційної діяльності академії. Гості були приємно вражені масштабами і темпами розвитку АГЕН.
Під час конференції були розглянуті питання щодо міжнародної співпраці в ступеневій освіті за спеціальністю «Медсестринство».
Ключовим етапом стало підписання т.в.о. директора коледжу Педоренко Наталією Василівною та іншими директорами коледжів договорів про партнерство та співпрацю.
Наступним етапом була екскурсійна програма, що включала відвідування навчальних аудиторій, науково-дослідницьких лабораторій, їдальні, музею та постійно діючі виставки науково-технічної творчості студентів та молодих вчених.
В рамках поїздки делегація з України відвідала стародавній Краків – найпопулярніше в туристичному плані місто Польщі, яке колись гордо носило звання столиці держави. Зі столичних часів у Кракові збереглося безліч пам’яток архітектури:
Костел Святих Петра і Павла
Маріацький костел
Вавельський замок
Центральна Площа м. Кракова.
Ось так творчо і плідно відбулася конференція у Польщі.
Така співпраця є необхідною і перспективною для подальшого розвитку ступеневої освіти у нашому навчальному закладі і в цілому галузі «Медсестринства».
Саме завдяки таким проектам щодо налагодження ефективного міжнародного співробітництва можна забезпечити інтеграцію національної системи освіти в міжнародний освітній простір.